Izabella

Izabella
min älskling

torsdag 3 mars 2011

usch

Idag har varit en ganska jobbig dag.
Försökte ringa barnmorskan för att ändra tid till imorn men hon hade
avslutat sitt nummer så jag var tvungen att gå dit ensam och
sätta in spiralen (har aldrig gjort det för).
Sedan hade jag bråttom hem så Mange (pojkvännen) kom i tid
till jobbet. (han blev bara 10min försenad).
Jag har haft kramper i magen och det är inte världens enklaste
att ha när man har en bebis på snart 3mån att ta hand om.
Humöret har gått upp och ner, men det har mest varit upp =)
Lillan har haft ont i magen så hon har inte varit så himla glad (vem hade varit det?!)
Sitter just nu på FB och lyssnar på musik i väntan på att Mange ska komma hem.
När Lillan har vaknat ska hon få mat,läggas för natten och sedan blir det
sängen för mig oxå för jag är ganska trött på att ha ont i magen.

Det var allt för idag!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar